Hip hop

Temat: LUKAS: czy warto >>>
Pamietam jak to bylo w mbanku - 3 tygodnie!!! podobno teraz tez tak jest... MBAnk to najlepszy bank wirtualny i w takich aspektach należy go rozpatrywać. 3 tygodnie to troche długo, ale pomysl ile masz w zamian. A tu nie wiem o co chodzi.... moglbys sprecyzować ??? Po zalogowaniu do lukasa widzisz stan swojego konta np. z godziny 5:35 jesli chcesz zobaczyc swoj aktualny stan musisz nacisnąć aktualizuj i czekać kilka minut. Karta VE LUKAS jest podpięta pod CK BZ WBK. Jest nie online, gdyz jak wplacisz, lub otrzymasz przelew to dopiero na...
Źródło: topranking.pl/1228/lukas,czy,warto.php



Temat: instytucje bankowe sa do d...
"AMRA" <asmode@asmodeusz.com napisał(a): do tego klienci zaczynają krzyczeć na osbługę czemu to tak wszystko długo trwa, kolejka, podderwowanie, atmosfera napięta, a wszystko spada na te długie autoryzacje ... No ale w swietle takich zdarzen - zadziwiajacym jest fakt, ze banki tak niechetnie wydaja wypukle karty - ktory autoryzacja jest praktycznie momentalna... Maja kupe kasy wolnej - to co za problem "porozdawac" te karty... Taki BZWBK - nie ma przeciez chargowej - ma tylko kredytowki + debetowa wypukla... ebanki - to samo (mBank ma zlota, no ale... ;) nie rozumiem tej polityki - widac ze narazie ida na latwizne i daja tylko debetowe - ale miejmy nadzieje, ze kiedys nadejdzie taki czas :) ze zaczna walczyc o klienta.. Niestety, w tym Hicie jest inny problem, ustawili chyba floor limit na bo ostatnio zawsze czekam na autoryzacje, inni ludzie w kolejce też. Musiałem czekać na autoryzację sumy 25 zł mając kredytową VC Lukasa, przedemną czekał człowiek ze zlotą KK Citi :(
Źródło: topranking.pl/1228/instytucje,bankowe,sa,do,d.php


Temat: BZ WBK alerty24 - juz oficjalnie
Ja od 2-3 lat korzystam z WBK i jeszcze mnie nie zawiedli. Mam jeszcze konto w mBanku i mimo wszystko znacznie bardziej podoba mi sie BZWBK24 (serwis transakcyjny www i rowniez w wap). to sie ciesz.. mnie zawiedli nie raz... o niekompetentnej czesto obsludze nawet nie wspomne.. konto mialem dawno dawno, potem znow dalem szanse, poten jeszcze raz  i za kazdym razem zamykalem.. od dosc dawna mam KK BZWBK.. poniewaz ostatnio przyslali mi kopie KK z chipem , a poniewaz zapomnialem pin i przy aktywacji zblokowalem karte to wlazlem do oddzialu i udalem sie do obslugi.. oczywiscie kolejka,  bylem 4 ,  3 "okienka" otwarte..  po chwili dzialalo juz tylko jedno.. za mna pojawilo sie juz z 5 kolejnych osob, pracownikow sporo lazi kolo stanowisk obslugi, ale nikt ludzi nie obsluguje..  dopiero na ostre zwrocenie uwagi 3 "okienka" sie uaktywnily tak bylo wczesnij  i tak jest ciagle... i to ma byc obsluga? Teraz doszla obsluga na ktora dlugo czekalem. 10 zl na miesiac, biorac pod uwage utrzymywanie konta - 30zl, to nie duzo. Pamietaj ze zaden bank to nie caritas i zawsze beda doic klienta. usluga oczywiscie jest fajna. jednak uwazam ze troszeczke za droga.. pozdro SirmarK
Źródło: topranking.pl/1228/bz,wbk,alerty24,juz,oficjalnie.php


Temat: Warto akceptowac karty w sklepie?
A mnie denerwuje cos innego - klienci, ktorzy w duzych supermarketach za kazdy zakup placa karta. Transakcja warta np. 3,58 PLN dlugo sie autoryzuje i wydluza kolejke. problemem nie jest sama płatność kartą, ale fatalna jakość obsługi banku wydającego terminal; ja u siebie posiadam 2 FastPOSy z BZ WBK, które transakcję autoryzują średnio do 6 sekund; w zeszłym miesiącu te POSy...
Źródło: topranking.pl/1228/warto,akceptowac,karty,w,sklepie.php


Temat: LUKAS ???!!!
JOHNNY <j@go2.plwrote: Mam pytanie do użytkowników e-konta w Lukasie: Jak długo musicie czekać, żeby móc wypłacić kasę z bankomatu (albo zapłacić kartą), którą wpłaciliście w tym samym dniu ??? nie...
Źródło: topranking.pl/1229/lukas.php


Temat: LUKAS ???!!!
Mam pytanie do użytkowników e-konta w Lukasie: Jak długo musicie czekać, żeby móc wypłacić kasę z bankomatu (albo zapłacić kartą), którą wpłaciliście w tym samym dniu ??? Natychmiast platnosc. Problem...
Źródło: topranking.pl/1229/lukas.php


Temat: BZWBK ubezpiecza karty...
Ps. calkiem calkiem, bo za free :-)) Ale odszkodowania trzeba dochodzić samemu u ubezpieczyciela. No i ten ma wymagania - notka policji, świadek, obdukcja itp Ps. 2 i brawo za...
Źródło: topranking.pl/1229/bzwbk,ubezpiecza,karty.php


Temat: Płatnośc Pay Pass w Żabce
Czy ktoś może opisać jak wygląda procedura zapłaty kartą zbliżeniową? Czy długo się czeka na autoryzacje (a może i to idzie bez autoryzacji) i jak uruchomić ten terminal do odczytu kart, bo to jakaś wyższa filozofia chyba jest. gógle twoim przyjacielem ;-) http://dlaciebie.bzwbk.pl/44031 nt żabki piszą, że "usługa zostanie wkrótce udostępniona"...czyli pewnie jeszcze nie można
Źródło: topranking.pl/1229/12,platnosc,pay,pass,w,zabce.php


Temat: KB24 i wypelnianie wniosku o karte..
Marek wrote: No juz dosć długo czekalem, az cos napiszesz o tym wniosku kiedyś nawet sie dopominałem:) BTW jakie sa wymagania? Marek He, he ;) BZWBK mnie zdenerwowal, bo wycofal w koncu ze swojej oferty EC/MC. Wniosek jest ok, ale warto byloby pomyslec nad wstawieniem (zdefiniowanym) pewnych informacji - w koncu bank je ma. Ogolnie nasza praktyka bankowa w Polsce jest jakas chora. Ludzie siedza w bankach po kilka lat, biora przerozne kredyty, a jak przyjdzie do wypelniania wniosku o KK - to im daja pusty blankiet... Na zachodzie - ida raczej w kierunku wypelnionego blankietu z danymi, ktore bank _juz ma_ - lacznie z infromacjami z instytucji a'la BIK. Ogolnie - dobrze, ze mozna zamowic, ale brak personalizacji tego dla np. studenta - to juz duzy blad. wymagania do karty sa ok - 3 miesiace i patrza w historie rachunku na wplywy. Limit minimalny do karty bodaj 1000 zl. No ciekawe co tam wywnioskuja. Jak sie pytalem o KK - to jak zawsze mi odpowiadali, to teraz ciiiicho. :) A najlepsze ze to bylo pytanie wraz z rezygnacja (poczta wewnetrzna) z ubezpieczenia do VE. No i iej nie zadawac z takimi wnioskami "trudnych" pytan :)
Źródło: topranking.pl/1230/kb24,i,wypelnianie,wniosku,o,karte.php


Temat: bzwbk - karta kredytowa?
witam serdecznie, chcialbym sie dowiedziec jak dlugo czeka sie na wydanie karty kredytowej w WBK? aktualnie mam u nich konto soobsite od jakis 5-6 lat, mam zaciagniety kredyt ktory splacam regulranie. chcialbym jeszcze karte kredytowa - chodzi mi o czas jaki jest potrzebny na jej wydanie (karta bez zdjecia) pytam na grupie bo nie mam mozliwosci teraz zadzwonic do banku a bardzo mnie to intryguje pozdro
Źródło: topranking.pl/1232/bzwbk,karta,kredytowa.php


Temat: Lakata w mBanku - cd.
Jest jeszcze bardzo niekorzystny par.9. Powiedzmy trzymam na lokacie 100 000 zl - w przeddzień upływu 3 miesięcznego okresu (nie pierwszego a któregoś kolejnego) wypłacam 99 000. Zgodnie z Regulaminem (par.9) z lokaty dostane odsetki za 3 miesiace za 1000 zl, natomiast od 99 000 zł. nie dostane wogóle odsetek!!! http://www.mbank.com.pl/regulamin_lokata.html Ma ktoś link do regulaminu lokaty antypodatkowej w WBK ? http://www.bzwbk.pl/u235/navi/5912 http://www.bzwbk.pl/u235/navi/192529 Jak długo trwa zakładanie tam konta? Ok. 20 minut - konto w pełni funkcjonalne. Na karty czeka się ok. 2 tygodni.
Źródło: topranking.pl/1232/lakata,w,mbanku,cd.php


Temat: chip-karta - komu robi dobrze?
"rsa127" <rsa@poczta.onet.plwrote in message | ... i dlatego, pomimo że jestem ogólnie zadowolony z 2 lat współpracy z BZ | WBK, przenoszę swoją KK do banku "bezchipowego". | Na długo...
Źródło: topranking.pl/1235/chip,karta,komu,robi,dobrze.php


Temat: BZWBK konto>30
BZWBK konto&#62;30 Witam, podpisałem jakieś dwa tygodnie temu przez kuriera umowę o konto BZWBK&#62;30, otrzymałem kopertę z kodem PIN i samą kartę. Chciałem się zalogować na stronie internetowej, ale nie mogę! Pani z Biura Obsługi Klienta powiedziała mi, że przyjdzie jeszcze jedna koperta z PIN-em do Internetu. Czy podpisywał ktoś taką umowę przez kuriera? I jak długo czeka się za wszystkimi PIN-ami...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,383,92236141,92236141,BZWBK_konto_62_30.html


Temat: LUKAS: czy warto >>>
Użytkownik @nteneum <klub_c@poczta.onet.pl w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9t8lot$8c@news.tpi.pl... Pamietam jak to bylo w mbanku - 3 tygodnie!!! podobno teraz tez tak jest... MBAnk to najlepszy bank wirtualny i w takich aspektach należy go rozpatrywać. 3 tygodnie to troche długo, ale pomysl ile masz w zamian. Ano kiedyś tez tak myślałem... A teraz myślę o założeniu epakietu w FORTISIE (do wypłat gotówkowych z bankomatu) i zachowaniu pary kont LUKAS - ePakiet.. Bo co ja mam w mBanku? 11,6 %????? W Lukasie na lokacie jest więcej... Owszem, mBank ma najwyższe a vista.... Ale nie wszystko trzeba na a vista.... GDyby dali na eLokacie więcej.... Ale nie dali..... Po zalogowaniu do lukasa widzisz stan swojego konta np. z godziny 5:35 jesli chcesz zobaczyc swoj aktualny stan musisz nacisnąć aktualizuj i czekać kilka minut. Karta VE LUKAS jest podpięta pod CK BZ WBK. Jest nie online, gdyz jak wplacisz, lub otrzymasz przelew to dopiero na drugi dzien masz...
Źródło: topranking.pl/1228/lukas,czy,warto.php


Temat: Karta ze zdjeciem w BZWBK - pamietnik znerwicowanego wlasciciela KK
Niezle, niezle! Ja mialem tak: Skladam wniosek (KK BZWBK Idea Profit), dolaczam podpis, zdjecie 1 albo 2 lipca Czekam ponad 1 msc. W miedzyczasie dzwonie chyba z 7 razy do BZWBKlinii z zapytaniem co tak dlugo. Po miesiacu zdenerowany juz nie chce sluchac wyjasnien, ze nie ma odpowiedzi z Idei, ze jestem uczestnikiem programu idea profit i pisze do rzecznika klienta BZWBK. Rzecznik do mnie, ze wlasnie przyspieszyl wydanie karty i juz juz za chwileczke bedzie. Po kilku dniach list z oddzialu (Wroclaw) i ide po karte. Niestety jest bez zdjecia :( Skladam reklamacje. Powtornie pisze do rzecznika klienta, ze to skandal, nie dosc ze dlugo, to jeszcze bez zdjecia. Na to rzecznik, ze przeprasza, ze to blad po ktos tam nie kliknal opcji, ze ma byc ze zdjeciem i ze oczywiscie zaraz bedzie wydany duplikat i co fajne, tu sie ucieszylem, ze anulowano mi w zamian za moje meki i cierpienia oplate za wydanie karty i za umieszczenie zdjecia! Mysle sobie: "bomba!" W zamian za bezplatne uzywanie przez pierwszy rok, jestem gotow pocierpiec :) W koncu dostaje karte ze zdjeciem (wlasnie mijaja 2 miesiace od dnia zlozenia wniosku). Zamawiam podgladanie transakcji przez internet i zaczynam uzywac. Wszystko fajnie, az tu nagle patrze,a na liscie transakcji widniej oplata za wydanie karty 58 zl. A juz zdazylem sie ucieszyc i przyzwyczaic do mysli, ze jest za free. Mogli mi nic nie obiecywac, nie nagradzac, to bym zaplacil bez mrugniecia okiem, ale teraz, to ja niechetnie. Napisalem znowu do rzecznika i czekam.... Ciekawe co teraz fajnego wymysla? Pozdrawiam Michal Maslowski
Źródło: topranking.pl/1231/karta,ze,zdjeciem,w,bzwbk,pamietnik.php


Temat: VE z BZWBK - jak długo się czeka ?
Mając konto 24 w BZWBK ile oczekuje się na wydanie karty Visa Electron ? Sark
Źródło: topranking.pl/1233/ve,z,bzwbk,jak,dlugo,sie,czeka.php


Temat: karta kredytowa
Pszemol napisał(a): | Khem? Kto? :-) | W kraju mamy obecnie 3 duzych "akłajerów" - PolCard, PeKaO SA i WuBeK. Mają oni łącza do odpowiednich | organizacyj (VisaNet, EyroPay itp.) Prowadzą...
Źródło: topranking.pl/1234/58,karta,kredytowa.php


Temat: Pekao SA - ten bank stwarza zagrozenie
Piotr wrote in message ... Hej! Wybralem sie dzis na nie tak znowu male zakupy do mojego ulubionego Geant - chcac zaplacic karta WBK Maestro spotkala mnie niemila niespodzianka, mimo dwukrotnej proby nie udalo sie a kiedy zadzownilem do banku dowiedzialem sie, ze zapytanie a autoryzacje nawet do nich nie dotarlo i pewnie to wina centrum autoryzacyjnego lub cos nie dziala gdzies po drodze, 5 minut pozniej placilem juz w innym sklepie, pos Polcardu, autoryzacja trwala jakies 4 sekundy. Jak czasem place i sa posy PekaO autoryzacja trwa i trwa a w posach Polcarda doprawdy pare sekund, niemal blyskawicznie. Wiedzac co sie dzieje z bankomatami i kartami tego banku, nigdy nie zdecydowalbym sie miec u nich konta i kart, ale wyglada na to, ze trzeba rowniez unikac placenia w sklepach, ktore maja terminale nalezace do tego banku. I co tu sie dziwic, ze tak malo osob uzywa kart do placenia i tak malo sklepow je akceptuje, praktycznie sa dwa wybory: 1) Polcard - niemal monopolista i wysokie prowizje 2) pekao - nieco nizsze i czeste problemy, albo nawet nie da sie placic, czyli mozna zaryzykowac, ze i tak klient wtedy musi miec gotowke w portfelu wiec po co karty??? ewentualnie 3) moze bedzie troche konkurencji, niezle rozwija sie WBK, niedlugo bedzie jakas spolka PKO BP i BSK, pare posob maja KB PBI i BZ Witam, Mieszkam za granica i w zasadzie posluguje sie jedynie kartami kredytowymi. Z mojego doswiadczenia wynika, ze visa Pekao SA rowna sie calej masie kloptow. Klopoty te pojawiaja sie stale i doprowadzily juz mnie do duzego zniechecenia. Polegaja one na tym, ze albo trzeba baaardzo dlugo czekac na autoryzacje w terminalu albo w ogole nie udaje sie taka proba i trzeba podreptac do najblizszego bankomatu z ktorego bezproblemowo wyplaca sie gotowke oczywiscie placac za to odpowiednia prowizje. Dodam jeszcze, ze posiadam rowniez vise z wbk i od kiedy ja mam ani razu nie bylo z nia najmniejszego klopotu. Z mojego punktu widzenia karta paekao sa jest malo uzyteczna...chyba, ze uzytecznoscia ktos nazwie placenie ciaglych prowizji w kraju, gdzie jest to calkowiscie niepotrzebne bo w kazdym nawet najmniejszym sklepie, restauracji czy barze znajduja sie terminale a platnosci bezgotowkowe sa codziennoscia. Pozdrawiam Monika
Źródło: topranking.pl/1235/pekao,sa,ten,bank,stwarza,zagrozenie.php


Temat: Karta BZWBK - 133% odsetek?
Karta BZWBK - 133% odsetek? Nie czekałem długo, a znowu mogę napisać kilka "miłych" słów o BZWBK - naczelnym lichwiarzu polskiej bankowości. Rzecz dotyczy karty kredytowej BZWBK. Fakty: 1) 17 maja zakupiłem przy użyciu karty kredytowej BZWBK Silver rower za kwotę 1499 złotych. 2) Łączna kwota zadłużenia w dniu generowania zestawiania transakcji - 13. czerwca - wyniosła 1650 zł...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,72,14378519,14378519,Karta_BZWBK_133_odsetek_.html




Szablon by Sliffka (© Hip hop)